Γνωρίζετε πως η ψυχολογία των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας επηρεάζει τις πωλήσεις;



Το 93% των πελατών που αγοράζουν online θεωρούν την εμφάνιση του eshop ως τον πιο καθοριστικό παράγοντα για την πραγματοποίηση της αγοράς τους.
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, το 52% των online πελατών θα εγκαταλείψουν το site και δεν θα επιστρέψουν εάν δεν τους ικανοποιεί ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας.


Το conversion optimization, δηλαδή οι ενέργειες που γίνονται προκειμένου να αυξηθεί το ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες, έχει να κάνει με την ψυχολογία του πελάτη. Ας δούμε μαζί τις καλύτερες πρακτικές marketing που έχουμε συγκεντρώσει για εσάς!

1. Χρώματα

Η επίδραση των χρωμάτων στην ψυχολογία

Το χρώμα επιδρά τον τρόπο που σκεφτόμαστε και συμπεριφερόμαστε. Το χρώμα κατευθύνει το μάτι πού να κοιτάξει, τί να κάνει και πώς να ερμηνεύσει κάτι. Το 90% των στιγμιαίων αποφάσεων των καταναλωτών σχετικά με προϊόντα βασίζονται στα χρώματα. Γι’ αυτό ένα banner μπορεί να έχει καλά αποτελέσματα αν το χρώμα που θα επιλέξετε επηρεάζει θετικά το κοινό. Αντίθετα, όσο τρομερό και να είναι το περιεχόμενο σας, αν δεν επιλέξετε το κατάλληλο χρώμα που θα το αναδεικνύει, μάλλον θα σας αγνοήσουν!

2. Παρουσίαση προϊόντος

Κάντε την προσφορά σας φανερή

Ο τρόπος παρουσίασης της τιμής είναι επίσης καθοριστικός. Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει τη συνηθισμένη τεχνική να καταλήγουν οι τιμές με το νούμερο 9 ή 99 ή 95. Αυτή η τεχνική έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα επιτυχημένη καθώς είναι αποδεδειγμένο ότι το καταναλωτικό κοινό προτιμά να αγοράσει ένα προϊόν αξίας 19.99€ παρά 20.00€. Γιατί όμως να συμβαίνει αυτό; Επειδή το αριστερό ψηφίο είναι αυτό που μένει τελικά στη μνήμη του καταναλωτή και έτσι, αντιλαμβάνεται την τιμή πολύ μικρότερη των 20€. Πουλήστε έξυπνα!

3. Μην χάσεις την ευκαιρία!

Προλάβετε την προσφορά!
Στους γρήγορους ρυθμούς της αστικής ζωής, οι άνθρωποι τείνουν να πιστεύουν ότι ο χρόνος είναι χρήμα και δεν υπάρχει κάτι που να θυμίζει το χρόνο περισσότερο από ένα ρολόι. Όταν θυμίζετε στους χρήστες ότι τα δευτερόλεπτα περνούν, αυξάνεται το αίσθημα του επείγοντος και τους κάνετε να θέλουν να λάβουν δράση άμεσα. Εμφανίστε τα προϊόντα με αντίστροφη μέτρηση χρόνου και υπενθυμίστε τους ότι οι προσφορές θα κρατήσουν για περιορισμένο χρόνο. Έτσι, τους περνάτε έμμεσα το μήνυμα ότι πρόκειται για ευκαιρία!

4. Από στόμα σε στόμα

από στόμα σε στόμα
Τo Word of Mouth Marketing ή αλλιώς μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της επιχείρησης σας. Κοινώς, όταν οι πελάτες σας είναι πολύ ευχαριστημένοι από εσάς, μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι διαφημιστές σας. Ο λόγος είναι απλός. Είναι 4 φορές πιθανότερο ένας καταναλωτής να προτιμήσει ένα προϊόν που προτείνεται από κάποιον φίλο, αντί άλλων προϊόντων. Δώστε κίνητρα και ζητήστε κριτικές και βαθμολογίες. Αν το ξεχνάνε, υπενθυμίστε το, και φτιάξτε σταδιακά μια αφοσιωμένη κοινότητα!

5. Χρηστικότητα και λειτουργικότητα

Εύκολη λειτουργία

Η χρηστικότητα και λειτουργικότητα είναι μια σειρά από κανόνες για την κατασκευή ιστοσελίδων οι οποίοι καθιστούν τις ιστοσελίδες κατανοητές και εύχρηστες. Εδώ συνδυάζονται γνώσεις επικοινωνίας, marketing, design και φυσικά ψυχολογίας. Η ικανοποίηση του πελάτη και η θετική εμπειρία μετά την επαφή του με την ιστοσελίδα, είναι κρίσιμη για το ηλεκτρονικό επιχειρείν. Βελτιώνοντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, αυξάνουμε τα conversion rates, δηλαδή την μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες και πετυχαίνουμε την διατήρηση τους.

[cs_gb id=1160]