στρατηγική προώθησης ξενοδοχείου 2018

Ποιά είναι η στρατηγική προώθησης του ξενοδοχείου σας για το 2018;

In Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου και προώθηση, Ξενοδοχείο by roman

Σήμερα είναι πιο εύκολο από ποτέ να μετρήσετε τα αποτελέσματα και το όφελος από την στρατηγική προώθησης του ξενοδοχείου σας στο ίντερνετ. Αν δεν έχετε ορίσει στρατηγική, χάνετε ευκαιρίες.

στρατηγική προώθησης ξενοδοχείου 2018

Όλα τα ξενοδοχεία έχουν την δυνατότητα να εκμεταλλευτούν τα κοινωνικά δίκτυα (Social Media Marketing) όπως Facebook, Instagram, twitter, google+, Pinterest και την προώθηση με email marketing ώστε να προβάλουν τα μοναδικά τους στοιχεία. Μείνετε κοντά στο κοινό σας, ενθαρρύνετε τη συζήτηση μαζί τους και πετύχετε περισσότερες απευθείας κρατήσεις.

3 λόγοι γιατί αξίζει…

1ος λόγος:

Μέχρι το τέλος του έτους περισσότεροι από 3 δις άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα έχουν email λογαριασμό.

2ος λόγος:

Αντίστοιχα 2.5 δις άνθρωποι θα συμμετέχουν σε ένα ή περισσότερα από τα κοινωνικά δίκτυα που σας αναφέραμε.

3ος λόγος:

Όταν το email marketing και το social media marketing συνδυαστούν, δημιουργούν ένα δίδυμο ικανό να μεγιστοποιήσει την προβολή του ξενοδοχείου σας στην ψηφιακή εποχή.

Φυσικά όπως και σε κάθε άλλο κανάλι προώθησης χρειάζεστε ένα σχέδιο για να είστε επιτυχημένοι στα κοινωνικά δίκτυα. Δεν αρκεί να κοινοποιείτε περιστασιακά στο Facebook ειδήσεις, φωτογραφίες, έρευνες και να περιμένετε αποτελέσματα. Αντίστοιχα τα προωθητικά σας email πρέπει να είναι προγραμματισμένα και να ακολουθούν βέλτιστες πρακτικές και κανόνες.

Email Marketing

Η στρατηγική σας για το email marketing πρέπει να έχει 6 με 12 μήνες προγραμματισμό όπου θα ορίζετε (μόνοι σας ή με την βοήθειά μας) πότε θα ενημερώσετε το κοινό σας για νέες προσφορές ή εκπτώσεις, τα μοναδικά σας χαρακτηριστικά, αξιοθέατα της περιοχή σας και άλλα θέματα που μπορεί να φανταστείτε.

Social Media Marketing

Το social media marketing έρχεται να δέσει με το email μάρκετινγκ. Το κάθε κοινωνικό δίκτυο με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, απαιτεί να προσαρμοστείτε σε αυτά ώστε να προβάλετε τα μηνύματα σας στο κοινό σας. Το κοινό σας θα αλληλεπιδράσει με αυτά. Θα δεχτείτε θετικά ή αρνητικά σχόλια, απορίες, συμβουλές, προτάσεις κλπ. Πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για να το διαχειριστείτε (Γνωρίζουμε ότι ο χρόνος ποτέ δεν είναι αρκετός και είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε).

ΘΕΛΕΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΑΣ ΣΤΟ EMAIL MARKETING ΚΑΙ ΤΑ SOCIAL MEDIA;

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να μάθετε πως

Enterlink digital marketing