Έχουμε πελάτες οι οποίοι ανοίγουν το νέο τους ξενοδοχείο και συχνά αναρωτιούνται πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα και να προβληθούν online. Η απάντησή μας είναι άμεσα. Η αγορά ενός domain και δημιουργία μιας απλής σελίδας όσο χτίζεται το ξενοδοχείο, δεν κοστίζει τίποτα και έχει πολλά οφέλη.

 

online προώθηση νέου ξενοδοχείου


Ας τα πάρουμε με την σειρά:

1. Κατοχύρωση Domain

Η κατοχύρωση του domain πρέπει να γίνει αμέσως μόλις αποφασίσετε το όνομα του ξενοδοχείου. Δημιουργήστε μια απλή σελίδα που να ενημερώνει τους επισκέπτες για την μελλοντική ύπαρξη του ξενοδοχείου σας. Αυτό βέβαια δεν αρκεί για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη του κοινού σας. Δημιουργήστε ένα blog για να έρθετε πιο κοντά στους μελλοντικούς σας πελάτες και να μοιραστείτε μαζί τους την φιλοσοφία του νέου σας ξενοδοχείου.

2. Προώθηση στα Social media

Προώθηση ιστοσελίδων στα κοινωνικά δίκτυα

Ο στόχος είναι να κάνετε ηχηρή την παρουσία σας. Πώς; Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest και η λίστα δεν τελειώνει. Είναι πλέον γνωστό ότι η προώθηση στα social media ενισχύει το προφίλ των επιχειρήσεων. Εκμεταλλευτείτε αυτά τα χρήσιμα εργαλεία marketing ώστε να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας. Δημιουργήστε σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα και ανεβάστε φωτορεαλιστικά και άλλες εικόνες για να τους εντυπωσιάσετε και να ακούσετε την γνώμη τους.

3. Σύστημα κρατήσεων ξενοδοχείου

 

Μηχανή κρατήσεων

Καθώς πλησιάζει η μέρα που θα ανοίξει το ξενοδοχείο, μπορείτε να εγκαταστήσετε το δικό σας σύστημα κρατήσεων ξενοδοχείου και να ξεκινήσετε να πουλάτε απευθείας διανυκτερεύσεις. Παράλληλα εισάγετε το ξενοδοχείο σας σε όλους τους online travel agents, ανάλογα με το πελατολόγιο που επιθυμείτε. Ο κόσμος θα σας αναζητήσει. Φροντίστε να είστε έτοιμοι!

4. Καταχώρηση σε Google maps

Σκεφτείτε πόσο εύκολο θα ήταν να σας βρει κάποιος, εάν υπήρχε η επιχείρηση σας στο Google maps. Το google maps προτείνει κοντινές επιχειρήσεις σε όσους μετακινούνται. Φροντίστε να είναι καταχωρημένη η επιχείρηση σας στους χάρτες και αυξήστε την πιθανότητα να σας ανακαλύψουν νέοι πελάτες.

5. Αποστολή Email newsletter

Προώθηση ιστοσελίδας με email μάρκετινγκ

Μέχρι αυτό το σημείο, θέσατε κάποιες βάσεις και αποκτήσατε πελάτες για το προϊόν που προσφέρετε. Τι παραπάνω μπορείτε να κάνετε για περισσότερη online προβολή και προώθηση; Χτίστε την email λίστα σας και αυξήστε τις πωλήσεις σας μέσω του email marketing. Έστω ότι επισκέπτονται πιθανοί πελάτες την ιστοσελίδα σας και ενώ ενδιαφέρονται για το προϊόν σας, δεν είστε ακόμα έτοιμοι να το προσφέρετε. Θα θυμηθούν να επιστρέψουν; Το πιθανότερο είναι πως όχι. Οπότε δώστε τους την επιλογή να γραφτούν στο newsletter σας και να είναι διαρκώς ενήμεροι.

6. Στρατηγική μάρκετινγκ

στρατηγική προώθησης ξενοδοχείου 2018

Αν θέλετε όλα να πάνε βάσει πλάνου, φτιάξτε πλάνο! Οργανωθείτε και αποκτήστε μια στρατηγική marketing. Η τεχνολογία προχωρά, και θα πρέπει να συνηθίσετε στην εξέλιξη, τις αλλαγές και στην επένδυση σε διαφορετικά πράγματα. Είτε το κάνετε εσείς είτε προσλάβετε ειδικούς, η επιχείρηση σας πρέπει να προβληθεί σωστά.

7. Συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις

συνεργασία με την Enterlink

Συνεργαστείτε με τις τοπικές επιχειρήσεις και ενδυναμώστε την δική σας. Κοινωνικοποιηθείτε μαζί τους και ζητήστε να πουν ένα καλό λόγο για εσάς στους πελάτες τους. Μην τους αμελήσετε όμως! Ανταποδώστε με ειδικές προσφορές ή γράψτε post για τις δικές τους επιχειρήσεις και προωθήστε τα προϊόντα τους.

8. Μελέτη επισκεπτών με το Google Analytics

μελέτη επισκεπτών με google analytics

Μελετήστε τους επισκέπτες σας! Με το Google Analytics μπορείτε να δείτε πώς σας βρίσκουν, την ηλικία τους, το φύλο τους, ποιο περιεχόμενο τους κίνησε το ενδιαφέρον, από ποια πόλη είναι και ποιες ενέργειες κάνουν στην ιστοσελίδα σας. Ορίστε τους στόχους σας, και ενθαρρύνετε τους επισκέπτες σας να κατευθυνθούν εκεί που θέλετε εσείς.

Θέλετε όλα τα παραπάνω να γίνουν σωστά, αλλά δεν έχετε χρόνο;

 

Mπορούμε να προσφέρουμε επαγγελματικές λύσεις στις ανάγκες σας, εύκολα και οικονομικά.

[cs_gb id=1162]