Με εντυπωσιάζει ακόμα και σήμερα, πόσοι άνθρωποι κάνουν κράτηση πιστεύοντας ότι βρίσκονται στην επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, ενώ στην πραγματικότητα η κράτηση γίνεται στην ιστοσελίδα ενός online ταξιδιωτικού πράκτορα όπως η Booking, Expedia, κλπ.

3 Μυστικά για περισσότερες απευθείας κρατήσεις

 

Όταν ένας πελάτης βρει το ξενοδοχείο σας σε κάποιον OTA (online ταξιδιωτικό πράκτορα), η πρώτη του κίνηση συνήθως είναι να επισκεφτεί την επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας. Βεβαιωθείτε πως τον ενημερώνετε κατάλληλα για τους λόγους που αξίζει να κάνει απευθείας κράτηση σε εσάς.

Πρέπει να προσφέρετε οφέλη στους επισκέπτες σας ώστε να κάνετε την διαφορά σε σχέση με τους OTA. Αυτό δεν σημαίνει όμως νέες παροχές που κοστίζουν με στόχο απευθείας κρατήσεις και ούτε απαιτείται να καταπατήσετε τους όρους των συμβολαίων σας για την ισότητα τιμών σε όλα τα κανάλια.

Αντιθέτως, αρκεί απλά να υπενθυμίσετε στους επισκέπτες σας πράγματα που ήδη παρέχετε: όπως δωρεάν ίντερνετ, δωρεάν πρωινό, μεταφορές από και προς το αεροδρόμιο, εκπτώσεις στα εστιατόρια και το σπα. Οι online ταξιδιωτικοί πράκτορες ήδη εκμεταλλεύονται τις δικές σας δωρεάν παροχές προς όφελος τους, όμως εσείς γνωρίζετε πως να τα παρουσιάσετε καλύτερα στους επισκέπτες σας.

Πολλοί ξενοδόχοι προσφέρουν στους επισκέπτες τους καλές παροχές για να τους πείσουν να κάνουν απευθείας κρατήσεις, όμως η ενημέρωση δεν προβάλλεται σωστά στην ιστοσελίδα τους. Είτε τα περιλαμβάνουν μόνο στην μηχανή κράτησης, είτε απλά ο υπάλληλος στο τηλέφωνο ξεχνά να τα αναφέρει.

Τα οφέλη των απευθείας κρατήσεων πρέπει να είναι ξεκάθαρα και να εξασφαλίσετε πως θα τα διαβάσουν όλοι οι επισκέπτες της επίσημης ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας. Οπότε να τα συμπεριλάβετε σε φανερό σημείο στην ιστοσελίδα, στην μηχανή κρατήσεων, στα κοινωνικά δίκτυα που συμμετέχετε, στην υπογραφή του email σας, στα προωθητικά μηνύματα.

Αναδείξτε τα οφέλη των κρατήσεων μέσω της ιστοσελίδας σας και αυξήστε την πιθανότητα για απευθείας κρατήσεις και περισσότερα κέρδη.

Διαβάστε 3 συμβουλές μας για να πείσετε τους επισκέπτες σας ότι η απευθείας κράτηση τους συμφέρει:

1. Αποδείξτε τους ότι προσφέρετε την καλύτερη δυνατή τιμή από τους άλλους

Οι επισκέπτες σας συνήθως δεν γνωρίζουν πως το ξενοδοχείο σας προσφέρει ακριβώς τις ίδιες τιμές με τους online ταξιδιωτικούς πράκτορες για τα ίδια δωμάτια. Εξαρτάται από εσάς να φροντίζετε ώστε να είναι όλοι ενημερωμένοι πως τους προσφέρετε την καλύτερη δυνατή τιμή. Μην εκπλαγείτε βλέποντας τα κέρδη σας να αυξάνονται απλά και μόνο με σωστή ενημέρωση πως η απευθείας κράτηση συμφέρει.

2. Απλός σχεδιασμός, εύκολη και ασφαλής διαδικασία κράτησης

Όλη η προσπάθεια σας θα πάει χαμένη αν δεν διευκολύνετε τον επισκέπτη να κάνει κράτηση εύκολα, απλά και γρήγορα στην ιστοσελίδα σας. Οι διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες (OTAs) έχουν πολύπλοκες ιστοσελίδες λόγω του μεγέθους τους. Εδώ σας δίνεται η ευκαιρία να κάνετε την διαφορά και να κερδίσετε το προβάδισμα. Εξασφαλίστε πως έχετε την πιο εύκολη διαδικασία ολοκληρωμένης κράτησης, ασφαλής ιστοσελίδα, κατανοητά κείμενα, τις καλύτερες φωτογραφίες σας και responsive σχεδιασμό ιστοσελίδας.

3. Επισημάνετε τα οφέλη της απευθείας κράτησης

Ξεπεράστε το απλό κείμενο που αναφέρει τις δωρεάν παροχές για απευθείας κρατήσεις. Παρουσιάστε τις παροχές σας με τρόπο που θα τραβήξει τα βλέμματα των επισκεπτών. Είναι το δωρεάν WiFi; Δωρεάν αναβάθμιση δωματίου; Ίσως πόντοι για τους επαναλαμβανόμενους πελάτες σας; Η ουσία είναι να δώσετε αξία στις παροχές σας, έτσι θα τις εκτιμήσουν περισσότερο οι επισκέπτες της επίσημης ιστοσελίδας σας. Μην ξεχνάτε πως όταν κάποιος ανακαλύψει το ξενοδοχείο σας αλλού, θα επισκεφτεί και την ιστοσελίδα σας.

Διαβάστε πως να αποκτήσετε σύγχρονη ιστοσελίδα ξενοδοχείου.

απευθείας κρατήσεις για το ξενοδοχείο

Οπότε δείξτε με όσο το δυνατόν περισσότερους τρόπους, πως έχετε την καλύτερη τιμή, τις περισσότερες δωρεάν παροχές και ότι η απευθείας κράτηση είναι ο ευκολότερος τρόπος για να τα αποκτήσει κάποιος.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΣΑΣ

[cs_gb id=1153]