Θετικές κριτικές ξενοδοχείου

Πώς να αποκτήσετε περισσότερες θετικές κριτικές

In Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου και προώθηση, Κοινωνικά δίκτυα, Ξενοδοχείο, Προώθηση ιστοσελίδων by First User

Ως τμήμα της στρατηγικής που χτίζουμε για την προώθηση της επιχείρησής σας, είναι και η αυτόματη προβολή κριτικών στην ιστοσελίδα σας. Γιατί όμως χρειάζεστε περισσότερες κριτικές από αυτές που ήδη έχετε; Η ιδέα είναι απλή, συνήθως αυτοί που σας βαθμολογούν είναι οι δυσαρεστημένοι επισκέπτες. Οι ευχαριστημένοι ξεχνούν να σας βαθμολογήσουν αν δεν τους προτρέψετε εσείς, σε αντίθεση με όσους είναι δυσαρεστημένοι, με αποτέλεσμα η βαθμολογία σας να μειώνεται.

Θετικές κριτικές ξενοδοχείου

 

Είναι κρίσιμο για τις επιχειρήσεις πλέον να έχουν καλές κριτικές, γιατί επηρεάζει άμεσα τις αποφάσεις των πελατών. Λίγες κριτικές δεν είναι αρκετές πλέον, γιατί οι επισκέπτες δεν θεωρούν αξιόπιστη την βαθμολογία σας. Ένας πελάτης που βλέπει εκατοντάδες θετικές κριτικές για εσάς, αυτόματα σας εμπιστεύεται και σας βλέπει ως αξιόπιστη επιλογή.

Πώς όμως μπορείτε να αυξήσετε τις κριτικές και τα σχόλια που γράφουν οι επισκέπτες σας στο Facebook, TripAdvisor ή google plus;

Ζητήστε τους να γράψουν κριτική για εσάς

Μπορείτε να προσεγγίσετε τους πελάτες σας με πολλούς τρόπους. Δώστε τους ένα έντυπο όπου ζητάτε να σας αξιολογήσουν. Αν είστε ξενοδοχείο ζητήστε το κατά την αναχώρηση των επισκεπτών σας, ή στείλτε τους email μετά την αναχώρηση. Ρωτήστε κατά την διαμονή τους αν έχουν κάποιο πρόβλημα και φροντίστε να επιλυθεί άμεσα. Μην περιμένετε να μάθετε το πρόβλημα τους διαβάζοντας μια αρνητική κριτική.

Η προβολή κριτικών εντός της ιστοσελίδας σας και η συνεχής ανανέωσή τους θα συμβάλει θετικά στο SEO της ιστοσελίδας σας.

Κάντε τους να ζήσουν εμπειρίες τις οποίες δεν θα ξεχάσουν

Όταν λέμε εμπειρίες που δεν θα ξεχάσουν, δεν σημαίνει πως πρέπει να δημιουργήσετε περισσότερα έξοδα. Πολλά χαμόγελα και προθυμία στην εξυπηρέτηση αρκούν για να κερδίσετε και τους “δυσκολότερους” επισκέπτες σας.

Να απαντάτε στις κριτικές

Μην ξεχνάτε να ευχαριστείτε όσους σας έγραψαν κριτικές. Ακόμα και αυτές που είναι αρνητικές. Μια επαγγελματική απάντηση σε μια αρνητική κριτική βελτιώνει κατά πολύ τις αρνητικές εντυπώσεις που αυτοί προκαλεί σε όσους ψάχνουν την επιχείρησή σας. Πότε μην κάνετε το λάθος και απαντήσετε προσβλητικά σε κάποιον που σας προκαλεί και είναι υπερβολικά αρνητικός προς εσάς. Έχετε την δυνατότητα να αναφέρετε ως κακόβολη κάποια κριτική στο Facebook, TripAdvisor, κλπ.

Προβάλετε τις κριτικές στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας

Να είστε βέβαιοι πως οι επισκέπτες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας θα επισκεφτούν άλλες ιστοσελίδες για να διαβάσουν κριτικές σχετικά με εσάς. Γιατί να τους αφήσετε να εγκαταλείψουν την ιστοσελίδα σας; Μπορείτε να συμπεριλάβετε τις καλύτερες κριτικές στην ιστοσελίδα σας και να τις βλέπουν οι επισκέπτες σας. Τώρα θα σκέφτεστε τι γνώσεις και χρόνο απαιτεί αυτή η διαδικασία. Η απάντηση είναι: τίποτα! Στην Εnterlink digital marketing μπορούμε να αυτοματοποιήσουμε την διαδικασία για εσάς. Δηλαδή η ιστοσελίδα σας θα προβάλει αυτόματα τις καλύτερες κριτικές σας. Τα οφέλη θα είναι πολλαπλά:

Πρώτον, θα τις διαβάζουν οι επισκέπτες σας εντός της ιστοσελίδας χωρίς να σας εγκαταλείψουν και με κίνδυνο να κάνουν κράτηση από άλλο κανάλι.

Δεύτερον, θα τις διαβάζει και η Google και θα το προβάλει στα αποτελέσματα αναζήτησης, με αποτέλεσμα να ξεχωρίσετε!

reviews schema markup

Σίγουρα έχετε παρατηρήσει σε άλλα αποτελέσματα, βαθμολογία με αστέρια από την google. Είναι το αποτέλεσμα της προβολής κριτικών εντός της ιστοσελίδας σας.

Αντιμετωπίστε τις κριτικές και τα σχόλια ως χρήσιμες πληροφορίες για την βελτίωση και την πρόοδό σας.

  • Εντοπίστε όλα τα σημεία στο διαδίκτυο που γράφουν κριτικές και σχόλια οι πελάτες σας για εσάς
  • Φροντίστε να έχετε κάποιον που θα τα ελέγχει σε καθημερινή βάση
  • Αξιοποιήστε τις κριτικές, αναγνωρίστε τα λάθη σας, πείτε ευχαριστώ σε όσους σας αξιολόγησαν
  • Αυξήστε τα κέρδη σας με περισσότερες απευθείας κρατήσεις

Η τάση για αύξηση κριτικών συνεχίζει αυξητικά. Το ίδιο και το περιεχόμενο που δημιουργούν οι πελάτες σας για εσάς μέσα από σχόλια και συζητήσεις στο διαδίκτυο. Η συνολική σας βαθμολογία από τις κριτικές θα συνεχίζει να σας επηρεάζει και μελλοντικά. Για αυτό πρέπει να παρακολουθείτε τις κριτικές και να τις διαχειρίζεστε. Οι ξενοδόχοι το γνωρίζουν καθώς βλέπουν πως οι καλές βαθμολογίες επηρεάζουν θετικά τα έσοδά τους.

Αποκτήστε το εργαλείο προβολής κριτικών άμεσα και οικονομικά

Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να μάθετε πως

Enterlink digital marketing